vegan·VeganChallenge

Veganchallenge dag 2 t/m 6

De mensen om me heen zijn super! Misschien omdat ze al van me gewend zijn dat ik vegetarisch eet, maar waarschijnlijk omdat ze gewoon van zichzelf al geweldig zijn 😉 Ik heb maar een keer een moetjedangeenglasmelkdrinkenvoorjebotten-vraag gehad. Net of ik dat ooit doe.

Op dag 2 van de Vegan Challenge had ik gelijk al twee”sociale eetsituaties” (laten we het maar zo noemen). ’s Middags zou ik naar een vriendin gaan om thee te drinken. Meestal eten we daar een taartje o.i.d. bij, maar vanwege de VeganChallenge werd dat wat lastiger.. Gelukkig kon ik bij TOET het toetjesparadijs vegan taartjes afhalen. Ze waren super! Zo super dat ik ben vergeten om foto’s te maken..

’s Avonds had ik een eetafspraak met twee vriendinnen. Een van hen had gekookt: een gerecht met spinazie, noten en rijst. Speciaal voor mij had ze er geen kaas doorheen gedaan (kaas!). Uiteraard ben ik weer vergeten om een foto te maken.

 

Dit is wat ik verder heb gegeten in de afgelopen week:

IMG_20160403_190637

Wraps met currykikkererwten uit het boek van De Groene Meisjes

20160406_192559

Veggielasagne, ook van De Groene Meisjes (Hij was niet zo fotogeniek, maar hij smaakte wel heel goed)

20160405_184244

Gebakken aardappeltjes met sla + alle in huis liggende groenten + dressing van olijfolie en kruiden & veganaise (die ook nog gewoon Mayolijn/Marjolein heet!)

20160403_164855

Hummuschips! ❤

Ik ben van plan om het mezelf de komende weken wat moeilijker te gaan maken en wat ingewikkeldere vegan gerechten te gaan maken. Suggesties zijn welkom!

 

Een gedachte over “Veganchallenge dag 2 t/m 6

Plaats een reactie